Wednesday 19 February 2014

Kelab Angklung SMK (P) Sri Aman

Hari ini buat kali kedua aku dapat mengikuti Encik Sam mengajar disebuah sekolah di Petaling Jaya iaitu SMK (P) Sri Aman. Sekolah menengah....yang pertama sekolah rendah yang terletak di Putrajaya iaitu SK Presint 2. Kali ini aku ke sana dengan tiket pembantu jurulatih. Satu langkah lagi untuk mengharumkan nama sekolah. Thank you pada Encik Sam kerana memberikan kepercayaannya kepada aku. Bukan mudah untuk meraih kepercayaan tersebut.


Cikgu Azlina

Cikgu Puteri

Encik Sam tekun mengajar
Minggu depan....2 jam aku akan mengendalikan kelas angklung tersebut. Sebentar tadi aku membantu sedikit...ku lihat air muka anak-anak kelab tersebut...cerah. Tunggu....bagaimana pencapaian mereka pada minggu hadapan.

No comments:

Post a Comment