Wednesday 23 April 2014

Projek Drum Recycle

Pagi-pagi lagi aku sudah sampai ke sekolah. Sementara menanti ZB tiba aku menyiapkan mural di dinding Laman Nada. Rasa bagai nak pengsan juga memnyiapkan sorang-sorang lukisan tu. Tapi bila dah siap .....huh..puas hati aku. Dalam pukul 11.00 pagi kerja aku semua siap. Well done to myself. HP ku berdering....yes ZB sudah tiba. 

Dia bawa baby sekali! Wah wah...last aku jumpa dema, anak dalam perut, sekarang dah ada 11/2 batang gigi. Comey bila dia senyum. Pemasangan drum pun dimulakan. Semua item yang digunakan adalah bahan-bahan yang terpakai.





Siap dipasang...akulah orang pertama yang mencubanya....tapi entah apa-apa nada yang aku buat. Hentam sajalah Labu oiii!




Aku masih tak berpuas hati selagi drum ni tak dibunyikan sepenuhnya. Esoknya aku membawa beberapa orang murid ke Laman Nada untuk mencuba drum ini. So....inilah hasilnya. Pandai juga mereka menggayakan drum ni. Bakat semulajadi.



2 comments: